reklama

Mám pokoj v mysli, pretože som sa rozhodol mať pokoj v mysli

Je to sto percent naše rozhodnutie, ako pristpime ku každej jednej situácii v našom žvote každý deň. Doma, v práci, v každej inej spoločnosti alebo situácii. Rozhodujeme sa sami, ako sa stretneme s každým človekom v našom živote. Mať nadšené srdce a pokoj v mysli je podľa mňa tá najlepšia cesta, ako pristpiť ku akejkoľvek situácii v živote. Je veľmi dobrý verš v Biblii, ktorý mi pomohol pochopiť tento zmysel ešte oveľa hlbšie. Filipským 4.7. A pokoj Boží, ktorý prevyšuje každý rozum, bude chrániť vaše srdcia a vaše mysle v Kristovi Ježišovi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Ladislav Stupak

Ladislav Stupak

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Som kresťan. Som kresťan. Zoznam autorových rubrík:  ĽudskosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu